فروشگاه سامانه سخا برای طلاب راه اندازی شد
نوشته شده توسط : کنکور نویس

سید مهدی رئیسی زاده با اشاره به راه اندازی فروشگاه اینترنتی مرکز خدمات حوزه گفت: این فروشگاه طبق قراردادی که با شرکت اسنوا منعقد کرده است ، لوازم خانگی لازم را برای دانشجویان فراهم می کند.

وی افزود: با رایزنی هایی که با شرکت های دیگری مانند پارس خزر و پاکشوما انجام شده است ، از سال آینده محصولات این شرکت ها در سبد خرید سامانه سخا فروشگاه  قرار می گیرد و دانشجویان می توانند از وسعت آن لذت ببرند انتخاب محصول ".

رئیس بخش توسعه سیستم های مرکز خدمات گفت: از امروز بحث فروش اقساطی محصولات این فروشگاه آغاز شد و دانشجویان می توانند با ورود به فروشگاه و انتخاب محصولات مورد نیاز خود ، ثبت نام در یک اعتبار اعتباری دریافت کنید و سپس در طی مراحل واگذاری وام ، بر اساس میزان اعتبار اختصاص یافته ، خرید خود را انجام دهید و روند ثبت نام وام تا 18 مارس ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به میزان اعتبار خرید در این فروشگاه خاطرنشان کرد: محدودیت خاصی برای خرید در این فروشگاه وجود ندارد اما تسهیلاتی که برای هر نفر در نظر گرفته شده نزدیک به یک میلیون تومان است و برخی افراد محدودیت 2 میلیون دارند امکانات برای شرایط خاص. البته این وام به صورت نقدی بازپرداخت نمی شود اما اعتبار شما برای خرید در نظر گرفته می شود.

رئیس زاده افزود: در حال حاضر وسایلی مانند یخچال ، فریزر ، ماشین لباسشویی ، مایکروویو ، تلویزیون و برخی وسایل دیگر در فروشگاه موجود است و دانشجویان 20 درصد تخفیف قیمت بازار را دریافت می کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: محدودیت جغرافیایی برای خرید در این فروشگاه وجود ندارد و یکی از ویژگی های این فروشگاه علاوه بر 20 درصد تخفیف در خریدها ، موضوع حمل و نقل رایگان به خانه است که برای خریداران در نظر گرفته شده است.

 

 





:: برچسب‌ها: سامانه سخا فروشگاه ,
:: بازدید از این مطلب : 718
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: